divendres, 5 de juny del 2020

JOCS AMB MATERIAL RECICLAT

Bon dia, famílies! 👪

Avui ja som divendres i avui és el meu últim dia 😭

Dir-vos que ha estat un plaer estar tots aquests mesos amb vosaltres 😍

I volia donar-vos les gràcies pel tracte que m'heu donat, m'he sentit una més al grup 😊

Us enyoraré molt 💗

Però abans d'acabar, volia deixar als infants treballs manuals que podran fer a casa aquestes vacances. Aquests treballs són jocs per fer amb material reciclat.

Ja sabeu que jo sóc de les que reciclen i aquest tema m'interessa molt. I espero que els petits segueixin l'exemple del reciclatge i gastin la seva imaginació en reutilitzar tota mena d'elements.

Espero que us agradi, com a jo, aquests recursos. 😊

Un Frisbee amb dos plats de paper


Joc de encistellar amb una ampolla de plàstic


Llançament de cèrcols

Aros 2

Bitlles amb ampolles de plàstic


Potes d'elefant amb llaunes


Les tapes boges


Cistella de bàsquet amb taps, palets i cartró


Jo crec que amb tots aquests jocs estaran ben entretinguts!

A segons quins treballs manuals els pares/mares els hi hareu d'ajudar, així que molta paciència i a gaudir-ho en família 😁

Jo per la meva part us deixo un missatge 😘

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada